דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מדיניות השכרת רכב בארצות הברית 

מאת    [ 15/11/2010 ]

מילים במאמר: 495   [ נצפה 3033 פעמים ]

השכרת רכב בארה"ב, כמו כל השכרת רכב בחו"ל, אינה צריכה להוות בעיה. כפי שתיווכחו לדעת ברגע שתעשו את הצעד - העסק הזה ממש לא מסובך. מעט רקע ומספר טיפים בסיסיים שתקבלו יעזרו לכם לתכנן את הטיול שרציתם ברכב שכור ועם ראש נקי מדאגות.

ממי רצוי להשכיר רכב בחו"ל?

בשוק להשכרת כלי רכב לחו"ל קיימות אינספור סוכנויות. רצוי להזמין רכב שכור בחברה גדולה ומוכרת, שפועלת במספר רב של מדינות. חברות אלו מחזיקות מספר גדול של סניפים, מה שיאפשר לכם גמישות בבחירת היעד לאיסוף הרכב ולהחזרתו.

הטבות מחברת מ.מ.סי. בהשכרת רכב בארה"ב

מועדון הטריפל איי (AAA), שהוא מועדון המכוניות האמריקאי הידוע, מעניק לחבריו הטבות מהנות ומשתלמות ביותר. אם אתם חברים ב-מ.מ.סי, תקבלו את החברות במועדון האמריקאי בחינם.

המועדון יעניק לכם בעת השכרת רכב בארה"ב ייעוץ, מפות, שוברי הנחה ומדריכי טיולים שיוכלו להמליץ בפניכם על שלל אטרקציות, מסעדות, מקומות בילוי, ומגוון שירותים במחירים מוזלים בכל רחבי ארה"ב.

השכרת רכב בעיר ניו יורק

לעיר ניו יורק שפע אטרקציות מהן תוכלו ליהנות: מוזיאונים מרהיבים, אולמות ספורט עצומים ומונומנטים תיירותיים שהפכו אותה ליעד נחשק עבור מיליוני תיירים שנוהרים אליה מידי שנה. לא סתם היא נחשבת לעיר הטובה בעולם.

השכרת רכב בניו יורק היא הליך מאוד פשוט ונוח. תחנות השכרת הרכב ממוקמות בשדות התעופה הסמוכים לעיר ובתוך ניו יורק. שורה ארוכה ומפוארת של כלי רכב יעמדו לרשותכם ומהם תוכלו לבחור את הרכב המועדף עליכם.

האם כדאי להשכיר רכב בארה"ב?

זו שאלה שתישאל כנראה לנצח. התשובה בדרך כלל תגיע בדמות החברות הישראליות להשכרת רכב: הסוכנויות בארץ מצליחות להשיג עבורכם מחיר הרבה יותר טוב ממה שאתם תוכלו להשיג. השכרת רכב בארה"ב על ידי אדם פרטי לא מאפשרת את יכולת המיקוח והקניה שיש לחברות בארץ. לכן, את השכרת הרכב עדיף להפקיד בידי המומחים.

על מדיניות הדלק בעת השכרת רכב בארה"ב

כל החברות שמציעות השכרת רכב בארה"ב ימסרו לכם את הרכב עם מיכל מלא. לכן, בזמן החזרתו עליכם להקפיד שהוא יהיה עם מיכל מלא, בדיוק כפי שקיבלתם אותו. במקרה שתפספסו ותגיעו לסניף החברה עם מיכל לא מלא עד סופו, תצטרכו לשאת לא רק במחיר הדלק אלא גם בעמלת שירות גבוהה במיוחד.

עם זאת, כשאתם מקבלים את המכונית, כדאי ורצוי בכל מקרה לבדוק שאכן מיכל הדלק מלא. במידה והוא אינו מלא, יש להחתים את נציג חברת ההשכרה על כמות הדלק שקיבלתם בעת המסירה. טיפ נוסף בעניין: בארה"ב תחנות הדלק בכבישים המהירים יקרות יותר מאלה הממוקמות בעיירות. שימו לב.

ביטוח בעת השכרת רכב בארה"ב

חשוב לפני הנסיעה לבדוק עם חברת ההשכרה בארץ את נושא הביטוחים ולוודא שהמחיר כולל בתוכו את כל הביטוחים הבסיסיים, כולל פוליסה נגד גניבות ונזק. הדבר מקבל חשיבות כפולה כאשר אתם שוכרים את הרכב בארה"ב.

שיטת הביטוח בארצות הברית שונה בתכלית מזו הנהוגה כאן בארץ. בארה"ב לכל נהג יש את הביטוח שלו וגם במקרה של מכירת הרכב והחלפתו, הוא ממשיך ללוות אותו ועובר מרכב לרכב. סוכנויות רבות בארה"ב ינסו לפתות אתכם בהצעות זולות, אך לא יספרו לכם שההצעה אינה כוללת חלק מהביטוחים. לכן, בעת השכרת רכב בארה"ב בדקו היטב את הפוליסה, ודאו שאתם מכוסים - וכך יהיה לכם טיול נפלא.

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב